30 Mayıs 2012 Çarşamba

Küreselleşmenin Balkan Bayraklarına Etkisi....Bosna ve Kosova...

 Yugoslavya'nın paramparça olmasıyla ortaya çıkan devletlerin bayraklarını inceleyelim istedik...Küreselleşen dünyanın ulus-devletleri nasıl dejenere ettiğini Bayrakları üzerinden okuyalım ...Elimizde Bosna-Hersek ve Kosova örneklerin en güzeli...

Sosyalist Yugoslavya Zamanı :
File:Flag of SR Bosnia and Herzegovina.svg 
Bosna - Hersek Sos. Cumh. 1945-1991

File:Flag of SFR Yugoslav Albanian Minority.svg 
Kosova Arnavutları Azınlık Bayrağı

İç Savaş Sonrası :

File:Flag of Bosnia and Herzegovina (1992-1998).svg
  Bosna Hersek Cumhuriyeti  1992-1998

File:Logo kpc.png                                  
  Kosova Kurtuluş Örgütü
Günümüz :

File:Council of Europe logo.svg

ESİN KAYNAĞI !!

Flag of Bosnia and Herzegovina.svg 
BOSNA HERSEK CUMHURİYETİ

Flag of Kosovo.svg
KOSOVA CUMHURİYETİ

1 yorum:

  1. panpa ben de izmitli ve incici hatta izmitli bir arkadaş sayesinde tanıdım beğendim tek tek okumaya başladım ama yanlış anlama biz de insanız bizde de göz var fazla uzun yazma yahu onun dışında şukunu verdim

    YanıtlaSil

Peki siz ne düşünüyorsunuz ??

Orta Doğu’da Petrol Neden Bu Kadar Çok?

Haziran 2017 itibari ile ortaya çıkan "Katar Krizi" ile yıllardır süre gelen bir Orta Doğu klişesi yine tekrarlandı: ORTA DOĞ...